close
Blogtrottr
天下雜誌精選文章
天下雜誌幫助您掌握最前瞻的觀念與趨勢,與世界零距離,與台灣超連結。榮獲亞洲出版大獎、亞洲卓越新聞獎首獎等,在混亂的世界中,天下雜誌給您一束最清晰冷靜的聲音。 
Great rates not enough?

OptionsHouse is a cutting-edge platform with award-winning technology. Even with our professional tools, you'll still pay great rates.
From our sponsors
郭甄涵:出走
Sep 6th 2014, 16:00, by 郭甄涵

「流浪是為了看看這個世界,能不能用自己希望的方式生活」─《轉山》 第一次意識到自己的心裡好像慢慢的變質且開始變本加厲的隱藏情緒,是在上大學19歲的那一年,我開始想用力抹滅掉自己的過去,開始戴上好像毫不在乎的防禦體,以為我只要咬緊牙就可以儘管摔倒,我還能像以前一樣勇往直前,但一年過去了,我卻每天一個人哭泣,我的人生好像越來越不順利,越來越不知道自己希望自己變成什麼樣子,時常狠狠摔倒,迷失在別人的眼光裡。

Media files:
http: (image/jpg)
You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qpzmc804 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()